Головна » 2015 » Грудень » 17 » Засідання прес-клубу МДУ: випускники діляться досвідом зі студентами
10:25
Засідання прес-клубу МДУ: випускники діляться досвідом зі студентами

У прес-клубі кафедри соціальних комунікацій МДУ відбулися зустрічі студентів з тележурналісткою Юлією Гаркушею і випускниками спеціальностей "Реклама і зв'язки з громадськістю" і «Журналістика» Олександром Гунзою і Зариною Акопянц, а нині успішними фахівцями у своїх галузях.

Вони розповіли студентам про специфіку роботи журналіста і рекламіста. Олександр Гунза, який є засновником і керівником успішної дизайн-студії, поділився секретами успіху рекламної діяльності на прикладі просування мережі інтернет-магазинів.

На прикладах з власного професійного досвіду Олександр Гунза розповів про підвищення ефективності реклами за допомогою інтернет-пошуковиків, соціальних мереж, контекстної реклами. Також він підкреслив, що реклама в інтернеті ефективна, тому що будь-яке підприємство може відстежити всю активність, яку здійснює їх цільова аудиторія щодо рекламованого сайту, товару, послуги. Також гість розповів про інструменти реклами, за допомогою яких можна досягти максимального прибутку від проекту.

Журналістка сайту Телеканалу новин "24" Заріна Акопянц розповіла майбутньому поколінню журналістів про плюси і мінуси онлайн- і тележурналістики. Також вона показала свій матеріал про прифронтовий Маріуполь, проаналізувала зі студентами подачу сюжету на телебаченні, розглянула журналістські стандарти, специфіку роботи в екстремальних умовах, старт професійної кар'єри.

Також Заріна Акопянц привезла відеозвернення студентів Української академії друкарства, які передавали привіт студентам МДУ і бажали миру, ставили свої запитання, запрошували у гості. У свою чергу, майбутні журналісти передали дружню відповідь львів'янам.

Журналістка телеканалу «Теперішній час» Юлія Гаркуша роз'яснила студентам специфіку подачі матеріалу глядачам і підготовки відеоряду заздалегідь. Юлія розповіла про те, як уникнути рутини у повсякденній роботі, як зробити нестандартний сюжет на звичайну тему, а також про перешкоди, які можуть при цьому виникнути.

Майбутні рекламісти і журналісти поставили гостям свої питання і подякували за цікаву та корисну інформацію для майбутньої роботи.

Читайте також: У МДУ обговорили проблеми енергозбереження

Переглядів: 1154 | Додав: Прес-центр | Теги: студент, журналіст, Маріуполь, мду, реклама